CASA Magische momenten – gifting

Cadeautjes uitpakken en uitdelen is één van de leukste tradities van het eindejaar. Niets leuker dan de lach op iemands gezicht bij het ontdekken wat jij speciaal voor hen uitkoos. Bij CASA vind je originele cadeaus voor elk budget en elke gast op het feest. Zo maken we samen de feestdagen onvergetelijk.

Voor de hobbykok

Doe de keukenprinsen en –prinsessen een plezier met items om het koken nóg leuker te maken! Van keukentoestellen en –accessoires tot servies en ander moois om de tafel te dekken. In onze collectie vind je tal van leuke cadeaus om te geven én te krijgen!

Voor de interieur-lover

Ben je op zoek naar een geschenk voor iemand die helemaal weg is van de laatste nieuwe interieur- en woontrends? Duik in onze collectie en maak je geliefde blij met mooie, trendy decoratie of andere musthaves voor in huis.

Voor de huismus

Als de temperaturen richting of onder het vriespunt zakken, blijven we allemaal liefst lekker warm binnen, toch? Geef een cosy momentje thuis cadeau met een warme plaid, comfy kussens of gezellige (geur)kaarsen. Het perfecte cadeau voor knusse winteravonden binnen!

Cadeautjes voor jezelf

Terwijl je druk bezig bent met het uitkiezen van het perfecte cadeau voor je geliefden is het ook belangrijk om aan jezelf te denken! Verwen jezelf met onze cosy musthaves voor in huis of maak je eigen verlanglijstje om te delen met vrienden en familie.

Annelies Vervoort

Temporary PR & Media Coordinator, CASA International NV