CASA stunt met megadeals

Alles Moet Weg

Olen, 17 juni 2024.

De internationale interieurwinkelketen CASA maakt vandaag bekend dat ze een Alles Moet Weg-actie lanceert met kortingen tot maar liefst 70%. Met een nieuwe aandeelhouder aan boord werd besloten ook een nieuwe commerciële strategie te voeren gezien de moeilijkere marktomstandigheden. Met deze actie wil CASA bestaande voorraden versneld doorverkopen en ruimte maken voor nieuwe investeringen in het assortiment en de winkels.

Deze foto is ludiek bedoeld en geen weerspiegeling van de realiteit.

CASA nodigt iedereen uit om te profiteren van ongeziene kortingen op een ruime selectie producten in hun assortiment. “We werken aan de volledige integratie van een omnichannel klantenervaring en een nieuwe positionering van het winkelconcept”, aldus CCO Frank Pruijn. "Daarom zijn we gestart met een grote uitverkoop om oude stock te verkopen zodat we dit najaar de verdere groei en ontwikkeling van het merk kunnen verstevigen". Na afloop van deze stuntacties zal CASA werken aan de uitrol van een vernieuwde winkelervaring.

Je scoort megakortingen tot 70% in verschillende productcategorieën op zowel decoratie, interieurartikelen en meubilair als serviesgoed of tuinartikelen. Wees er snel bij om te kunnen profiteren van de beste deals. De Alles Moet Weg-actie loopt nog tot en met 28 juli in alle CASA-winkels en online op www.casashops.com

Over CASA:

CASA Is een inspirerende en toonaangevende speler op het gebied van home & living en interieurartikelen met ongeveer 450 winkels in 10 landen. De CASA-groep heeft meer dan 3000 medewerkers in dienst. Al meer dan 40 jaar is CASA een gevestigd merk. Met een duidelijke positionering, vernieuwde collecties en e-commerce strategie zette CASA zich de laatste jaren opnieuw op de kaart als pan-Europese interieurwinkelketen.

press@casashops.com