Feestelijk tafelen met CASA

Vier het eindejaar met je lievelingsmensen om je heen en verras je gezin, familie en vrienden met de mooiste feesttafel. Of je nu voor een klassieke, traditionele sfeer op tafel gaat of liever een moderne toets toevoegt, bij CASA vind je alles om van jouw feesttafel de mooiste te maken.

Sfeervol tafeltextiel

Niets brengt mensen dichter bij elkaar dan een prachtig gedekte tafel. Een mooi tafelkleed en een tafelloper geven je tafel meteen een luxueuze toets. Kies er bijpassende of net contrasterende placemats en servetten bij en je tafel ziet er meteen feestelijk uit!

Elegant servies, bestek en glazen

Tijdens de feestdagen mag het wat meer zijn, toch? Tijd om je mooiste servies boven te halen, met gouden bestek te eten en wijn en andere dranken te schenken in elegante glazen. Wij klinken op een onvergetelijke avond, cheers!

Feestelijke tafeldecoratie

Kies voor een sfeervolle afwerking van je feesttafel. Je tafel is namelijk niet compleet zonder leuke decoratie, kaarsen, naamkaartjes,… Deze details maken van een gewone eettafel een gezellige feesttafel om uren aan te vertoeven.

Annelies Vervoort

Temporary PR & Media Coordinator, CASA International NV