Klein wonen, groots genieten

Augustus 2023

Alle beelden met bijhorende productinformatie kan je downloaden in onze mediagalerij.

Interieurtips voor kleine ruimtes

Klein wonen hoeft geen uitdaging te zijn. Het is net een mooie kans om je creativiteit uit te dagen en slim om te gaan met de ruimte die je hebt. Spiegels waarmee je de kamer optisch vergroot, verschillende kleine meubels en multifunctionele opbergers zijn je partners in crime tijdens het inrichten van een kleiner interieur.

Cosy home office

Heb je geen extra ruimte in huis voor het inrichten van je home office? Geen zorgen, je kan al aan de slag met enkel wat extra ruimte in je slaapkamer of studentenkamer. Met een kleine bureau, comfy bureaustoel, stijlvolle bureauaccessoires en handige opbergers richt je snel een mini home office in.

Sfeervolle, praktische woonkamer

Een kleine ruimte moet praktisch zijn, maar ook vooral fijn om te vertoeven. Met kleine meubels in verschillende vormen en materialen en cosy deco creëer je een gezellig en luchtig interieur. Nog meer ruimte creëren? Dankzij een grote spiegel lijkt je ruimte groter en hoger.

Multifunctonele zithoek

Je keuken, eetkamer en zithoek in dezelfde ruimte inrichten? Geen probleem! Gebruik handige, multifunctionele opbergers zoals een plantenbak, scheid verschillende delen met een paravent en kies voor opbergmanden die ook mooi staan in je interieur. Vergeet ook leuke deco niet als finishing touch!