New autumn winter collection

September - Oktober 2023

De herfst is weer bijna in ‘t land. Hét uitgelezen moment om je interieur te verwarmen met nieuwe items! Onze nieuwe AW23 collectie loopt over van nieuwe trends, meubels en andere musthaves voor je interieur. ​

De beelden kunt u in hoge resolutie downloaden in onze mediagalerij.

Trends voor een rustgevend interieur

Organische vormen, zachte kleuren, aaibare materialen zoals teddy en bouclé,… In onze nieuwste collectie vind je de grootste interieurtrends van het moment. De afgeronde vormen doorbreken de strakke lijnen van je interieur en creëren meer rust en balans in huis. De zachte materialen brengen dan weer extra warmte naar binnen. Precies waar we naar op zoek zijn dit seizoen!

Nieuwe cosy meubelcollectie

Na de zomer gaan we weer op zoek naar manieren om warmte te creëren in huis. Onze nieuwste meubels doen precies dat en combineren tegelijk de populairste trends van het moment: organische, ronde vormen en zachte materialen. Of je nu op zoek bent naar een nieuwe set stoelen, een klein bijzettafeltje, poef of een ander meubelstuk, je vindt je nieuwe favoriete item zonder twijfel bij CASA.

Herfst in huis

Een heerlijke indian summer buiten of frisse herfst binnen? Breng al het moois van de herfst naar je interieur of versier je (tuin)tafel met mooie deco! Onze originele kandelaars worden zonder twijfel de subtiele, speelse eyecatchers die je huis helemaal in herfstsfeer brengen.