Nieuwe kerstcollectie: Arctic Christmas

November 2022

Breng de gezellige sfeer van de kerstperiode naar je interieur met de nieuwe kerstcollectie van CASA. Van kerstverlichting en kerstbomen tot versiering en decoratie. Maak jouw huis helemaal klaar voor de gezelligste tijd van het jaar!

Alle beelden vindt u terug in onze mediagalerij.

Kerstdecoratie uit het noorden

Maak kennis met de ARCTIC-kerststijl! Met deze kerstdecoratie breng je het iconische kleurenpalet van het noorderlicht naar je interieur. Groen, lila en witte tinten dompelen jouw kerstboom en jouw huis helemaal onder in winterse sferen.

ARCTIC CHRISTMAS

Hou je van een meer traditionele kerst? Dan vind jij ongetwijfeld jouw ding in de EDEN-kerstcollectie. Voor een grappige twist kan je kerstdecoratie kiezen uit onze FUN-collectie.

Kerstbomen voor elk interieur

Zie jij door de (kerst)bomen het bos niet meer? CASA helpt je kiezen! Ben je beperkt in ruimte? Kies dan voor een extra smalle kerstboom. Zo kan je het toch gezellig maken! Wil je graag uitpakken? Ga dan voor groot, breed en hoog. Bij CASA vind je voor elk interieur en elke stijl de geschikte kerstboom!

Christmas collection 2022

Unieke kerstverlichting

Wat maakt de kerstperiode extra magisch? De fonkelende lichtjes natuurlijk! Het is haast onmogelijk om nog te ontsnappen aan de eerste kerstkriebels wanneer je het extra gezellig maakt in huis met leuke kerstverlichting. Niet enkel in de kerstboom maar ook als decoratie in huis maakt een leuke verlichte eyecatcher jouw kerstfeest compleet. ​