Samen heerlijk feesten

December 2022

Niets gezelliger dan Kerstmis vieren met de hele familie! Lekker samen eten, cadeautjes uitdelen en uitpakken… Tradities zijn er om in ere te houden. CASA zorgt voor een onvergetelijk feest en het perfecte cadeau voor elke generatie.

In onze mediagalerij kunt u alle beelden downloaden in hoge resolutie.

Aan tafel!

Samen zorgen we voor een gezellig en lekker kerstdiner. De tafel dekken en decoreren, het diner voorbereiden, aperitiefhapjes serveren,… Iedereen steekt de handen uit de mouwen! Met deze CASA producten worden zelfs de voorbereidingen een feestje.

Schitterende feesttafel in 3… 2… 1…

Maak van jouw feesttafel de mooiste van de hele kerstperiode! Dankzij het stijlvolle servies en de mooie tafeldecoratie van CASA wordt jouw feesttafel helemaal Pinterest-proof!

Cadeautips voor elke gast

Een kerstfeest is niet compleet zonder cadeautjes. Wat is er nu leuker dan de lach op iemands gezicht bij het uitpakken van jouw geschenk? Zorg voor alleen maar lachende gezichten rond de kerstboom dankzij onze cadeautips!

Bedank de gastvrouw van de avond met kookgerei van topkwaliteit! Kies een item uit de CASA x MasterChef Elite collectie of neem een kijkje tussen de keukencollectie.

Geen betere cocktailshaker dan de man in het gezelschap! Verras hem met tal van cocktailbenodigdheden van CASA en geniet mee van de drankjes die hij op tafel tovert!

CASA Cocktail collection december 2022

Verras mama met een product uit de Escape collectie van CASA. Doe haar een ontspannend zen-moment in de badkamer cadeau of kies voor een heerlijke geur in de vorm van geurstokjes, interieurspray of kaarsen.

Wie overspoelt jou altijd met desserts en zoetigheden? Doe oma een plezier met deze items van CASA. Om van te smullen!

De collectie is vanaf 21 november 2022 doorlopend verkrijgbaar in alle CASA-winkels en op www.casashops.com. De producten en beelden staan onder embargo tot de lancering van de campagne en mogen vanaf 21 november 2022 gepubliceerd worden.

Dit is slechts een selectie uit het volledige assortiment. Aarzel niet om contact met ons op te nemen voor meer producten of bijkomende informatie.