Soft Spring

CASA Spring Summer collectie 2024

Soft spring campaign 2024

Verwelkom de lente

Breng de eerste zonnestralen naar je interieur met de nieuwe collectie van CASA. Ontdek de nieuwste decoratie in subtiele kleurtinten of word verrast door de kleurrijke blikvangers voor durvers. Of jouw stijl nu eerder zacht of uitgesproken is, kleuren hebben een grote invloed op de sfeer in huis. ​

Alle beelden met bijhorende productinformatie kunt u downloaden in onze mediagalerij.

Subtiele kleuren met Resource

Aardetinten met een kleurrijk randje? Dat is de Resource-collectie van CASA. Combineer lichte, witte en beige tinten met kandelaars, vazen, kaarsen of kussens in kleurrijke accenten. Zo creëer je de perfecte balans! Voeg wat meubels of accessoires toe in natuurlijke materialen zoals rotan en hout en je interieur krijgt meteen een warme, zomerse look! ​

Resource

Ontdek kleurrijke blikvangers dankzij Explore

Durf te experimenteren door felle kleuren toe te voegen aan je interieur. Kleurrijke decoratie zoals fotolijsten, bloempotten, kussens of meubels stelen de show en voegen speelsheid toe aan de ruimte. Perfect als jij je interieur wil onderdompelen in de vrolijke lentesfeer!

Explore

Laat de lentefeesten maar komen

Nu de lente stilaan zijn intrede maakt, zijn we ook weer helemaal klaar voor gezellige lentefeesten! Met de fleurige nieuwe serviezen en romantische tafeldeco van CASA maak je van je feesttafel een echt pareltje. Een paasbrunch op de agenda? Maak er een extra cosy paasfeest van met de stijlvolle en elegante themacollectie.

Easter collection