Tijd om mama in de bloemetjes te zetten

Moederdag 2024

Moederdag komt er weer aan. Dat betekent dat we onze moeders weer extra in de bloemetjes mogen zetten en bedanken voor alles wat ze voor ons doen. Bij CASA vind je voor elke mama het perfecte cadeau! ​

Mama, onze fleurige bezige bij

Vrolijke prints, pasteltinten en prachtige bloemen... Is dat iets waar je jouw mama gelukkig mee kan maken? Verras haar deze Moederdag met fleurige decoratie in de meest frisse lentekleuren! ​

Mama, onze stralende levensgenieter

Brengt jouw mama altijd een glimlach op je gezicht en staat ze altijd voor je klaar? Na een drukke werkdag en zorgen voor haar gezin verdient ze wel vaker een beetje me-time! Geef haar enkele musthaves cadeau voor een moment vol ontspanning zoals een comfy loungestoel voor binnen of buiten, enkele mooie kaarsen of iets leuks om haar interieur mee op te vrolijken.

Mama, onze persoonlijke 4-sterrenchef

Mag jij regelmatig of misschien wel elke dag meegenieten van haar lekkere creaties in de keuken? Tijd om mama in de bloemetjes te zetten voor haar wonderbaarlijke kookskills. Je maakt haar ongetwijfeld blij met enkele stijlvolle keukenaccessoires of nieuw, trendy servies. Zo geniet ze nog meer van het kokerellen!

De collectie is vanaf april 2024 doorlopend verkrijgbaar in alle CASA-winkels en op www.casashops.com

Voor meer informatie, product aanvragen en uitleningen kunt u ons contacteren via [email protected].