Frivole lente

Pergola collectie maart - april 2022

De winter is (bijna) officieel voorbij en wat hebben we uitgekeken naar deze warmere dagen! De lente staat gelijk aan bloemen, luchtigheid en veel licht. Dat zijn ook precies de kenmerken van onze nieuwe collectie: Pergola. Dankzij onze lentecollectie waan je jezelf instant in een trendy serre of veranda en snuif je de lentesfeer op dankzij nostalgische bloemen(prints), zachte kleuren en romantische accessoires.

Buiten leven

Ons leven verhuist zich langzaam maar zeker terug meer naar buiten. De dagen worden langer en langer, we worden getrakteerd op warme zonnestralen en dromen van zonovergoten zomerse dagen. Hoog tijd om ons terras en onze tuin klaar te maken voor de gezelligheid die het nieuwe seizoen met zich meebrengt. Ontdek onze tuincollectie en tover jouw terras en tuin om in een klein paradijs.

Feestseizoen geopend

Samen met de lentezon komen ook de feestkriebels weer boven. Het feestseizoen staat voor de deur. We vieren de liefde, familie, kleine kinderen, de vriendschap en het leven. Elke reden is goed om een feestje te bouwen en gezellig samen te zijn. Die gezellige sfeer brengen we naar binnen en transformeren we ook naar de party deco in onze nieuwe pergola-stijl. Denk aan pasteltinten, romantische bloemen en veel licht.

Op ons paasbest

Hét gezelligste familiefeest van de lente? Pasen natuurlijk! Met wat geluk worden we getrakteerd op een stralende lentedag, maar zelfs als de weergoden ons minder goedgezind zijn, zorgt onze trendy paasdecoratie wel voor de happy vibes. Onze kleine, vrolijke accessoires brengen jou en jouw huis helemaal in de paasstemming.

Onder embargo tot 28/03/22: Deze collectie is beschikbaar vanaf 28 maart 2022 in alle CASA-winkels en online. De beelden mogen niet voor deze datum gepubliceerd worden.

Vanwege de huidige coronasituatie kunnen we de voorraad van alle artikels niet garanderen. Om zeker te zijn dat een product op voorraad is op het moment van publicatie kunt u contact met ons opnemen.