Vakantie heerlijk thuis

Persbericht mei 2022

Zonovergoten dagen en lange avonden… Eindelijk zomer! En dat hoeft niet altijd zon, zee, strand te zijn. De mooiste zomer? Die beleef je thuis in je eigen tuin, je eigen terras of door erop uit te trekken in eigen land. Een luxueuze staycation, fleurige picknick of boho glamping… Heb jij ook zo’n zin in een vakantie heerlijk thuis?

Zomer vol musthaves

Ibiza-sferen in je eigen huis? Verwelkom de zomer in je interieur met onze fleurige deco en interieur-items. Je hoeft dus niet het vliegtuig op naar één of andere tropische bestemming. Dankzij onze zomerse musthaves waan je je thuis meteen in een trendy beach bar op Ibiza.

Alles voor een onvergetelijke staycation

Of je er nu op uit trekt met vrienden, languit relaxt aan het zwembad, uitbundige cocktail parties organiseert of gezellig lang tafelt onder de ondergaande zon… Wij hebben alles in huis voor jouw ideale staycation. Bij CASA geef je zelfs je eigen twist aan jouw tuinmeubilair en stel je je eigen loungeset en kuipstoelen samen.

Badkamer wordt kuuroord

Je hoeft niet naar een wellness-hotel om even te ontspannen en relaxen. Dankzij onze nieuwe collectie BIO LUX badkamertextiel waan je je meteen in een kuuroord. Het ultieme wellness-gevoel thuis ervaren? Met onze nieuwste Escape reeks maak je jouw zen-moment helemaal compleet.

De collectie is vanaf 9 mei 2022 doorlopend verkrijgbaar in alle CASA-winkels en op www.casashops.com. De producten en beelden staan onder embargo tot de lancering van de campagne en mogen vanaf 9 mei 2022 gepubliceerd worden.