Weekend break

Februari 2023

Eindelijk weekend. Eindelijk even ontsnappen aan de dagelijkse sleur en drukte. Of je nu een weekendje weg boekt in een mooie b&b of het thuis gezellig maakt, bij CASA vind je alles voor een cosy weekend vol ontspanning.

U kan alle beelden downloaden in onze mediagalerij.

Breakfast club

Op weekdagen is het druk en moet het snel gaan, maar in het weekend maken we graag tijd voor een uitgebreid ontbijt. ’s Morgens naar de markt voor verse lekkernijen en daarna… Genieten maar! Maak van het ontbijtbuffet en de ontbijttafel een stijlvol geheel dankzij onze serviezen, glazen, broodplanken, voorraadpotten en meer.

Weer naar buiten

De zon trakteert ons op de eerste zonnestralen van het jaar en doet ons al dromen van de zomer. Met z’n allen naar buiten voor onze dosis vitamine D! Maak van je tuin of terras nu al een cosy plek met hippe tuinmeubelen en accessoires. Met een warme plaid kan je er nu al van genieten!

Weekendje weg…

Een weekendje weg is altijd een goed idee, maar ook thuis kan je het gezellig maken. Geniet van langgerekte me-time in een cosy leeshoekje in huis. Decoreer met zachte kussens, plaids en decoratie en kom helemaal tot rust.